0
Twój koszyk

Polityka Prywatności

Informacje dotyczące Polityki Prywatności

Adres naszej strony internetowej to: https://psychewell.pl.

Administratorem Danych Osobowych jest „PsycheWell” Agnieszka Białobrzewska, NIP 5242403402 . Wszystkie dane osobowe gromadzone są z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, przetwarzane są zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z później. zm.) r. oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

Zgodnie z tą ustawą użytkownikom serwisu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Jakie dane zbieramy i dlaczego.

Serwis Internetowy www.psychewell.pl wykorzystuje dane osobowe Użytkowników wyłącznie do:

  • realizacji zamówienia,
  • korespondencji,
  • gwarancji, zwrotów i wymiany towarów,
  • realizacji procesów związanych ze sprzedażą towarów

Dane zbierane przez Serwis PsycheWell w celu realizacji zamówienia oraz polityki informacyjnej sklepu oraz platformy szkoleniowej:

  • Imię i nazwisko,
  • adres zamieszkania,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • ewentualnie dane firmy (Nazwa, adres, Numer NIP).

Wszystkie dane osobowe podawane są dobrowolnie, a wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych jest niezbędnym warunkiem do realizacji zamówienia.

Zgromadzone dane są przechowywane na bezpiecznym serwerze i są zabezpieczone. Dane nie są przekazywane oraz sprzedawane podmiotom trzecim. W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, dane Klienta mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych.

Formularze kontaktowe

Informacje przesłane za pośrednictwem formularza kontaktowego ze strony serwisu www.moless.eu są przechowywane na potrzeby obsługi klienta przez nieokreślony czas. Dane podane w formularzu kontaktowym przez klienta, jak adres email, nie jest wykorzystywany w celach marketingowych.

Jakie masz prawa do swoich danych

Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu.

COOKIES (CIASTECZKA)

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu.

Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  • utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  • optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.

W ramach Serwisu wykorzystywane są dwa typy plików cookies „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.

Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem wszystko o ciasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub zastrzeżeń w sprawie obowiązującej polityki prywatności proszę o kontakt pod adresem kontakt@psychewell.pl

Newsletter

  1. Użytkownik może wyrazić dobrowolną zgodę na otrzymywanie newslettera – zawierającego materiały edukacyjno-rozwojowe, informacje o kursach, promocjach i wydarzeniach – poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w formularzu rejestracyjnym lub w panelu użytkownika.
  2. Wyrażenie zgody stanowi wyraźne działanie potwierdzające zgodę (tzw. opt‑in); brak zaznaczenia checkboxa oznacza brak zgody – nie jest to zaznaczone domyślnie .
  3. Usługodawca nie będzie korzystał z danych Użytkownika w celach marketingowych, w tym przesyłał newslettera, bez ważnej zgody.
  4. Użytkownik może wycofać zgodę w każdym momencie – poprzez link „wypisz się” w stopce wiadomości lub przez panel użytkownika – bez wpływu na świadczenie innych usług.
  5. Newsletter obsługuje dostawca zewnętrzny (Brevo) – Administratorem Danych jest Psychewell, zaś dostawca działa jako Procesor. Dane mogą być przechowywane na serwerach zlokalizowanych w UE lub w krajach uznanych za zapewniające odpowiedni poziom ochrony danych.
  6. Przetwarzanie danych w celu wysyłania newslettera odbywa się na podstawie wyłącznie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) .
  7. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu – zgodnie z § 6 niniejszego Regulaminu.
  8. Usługodawca zapisuje i przechowuje dowód zgody Użytkownika oraz okoliczności jej udzielenia i wycofania – w celu ewentualnej obrony przed roszczeniami i zapewnienia zgodności z przepisami .

Do automatyzacji newsletterów wykorzystujemy platformę Brevo (dawniej Sendinblue). Poprzez zapisanie się do newslettera, Użytkownik wyraża zgodę na przekazanie swoich danych osobowych na rzecz Brevo jako Procesora, działającego zgodnie z przepisami RODO. Dane są przechowywane na serwerach zlokalizowanych w Unii Europejskiej, a przetwarzanie oparte jest na zawartych z Brevo standardowych umowach powierzenia przetwarzania (SCC). Brevo wdrożyło mechanizmy zgodne z GDPR, takie jak double opt‑in, zarządzanie zgodami oraz obsługa praw dotyczących danych osobowych.